komi komi
573
BLOG

Kolego Wywczas

komi komi Polityka Obserwuj notkę 10

Ponieważ kolega mnie zablokował, zadam pytanie u siebie.

Kogo obraziłem pod twoją notką?

 

@ayato

pisowcy chyba obrazaja ludzi,jak ten Komi
WYWCZAS63523820 | 13.12.2012 02:52
 
          

No, kogo? Na twoim blogu usłyszałem, że jestem opóźniony, że jestem komunistą, oraz, że „skaczyniałem”. A na koniec dowiedziałem się, że obrażam ludzi i zostałem zbanowany.

Wiedz, że ani ty, ani żaden z twoich popleczników nie jest w stanie mnie obrazić.

Bo jak może kogoś obrazić ćwierćanalfabeta, który robi błąd ortograficzny w tytule notki? "13 grudnia - czyli wszystko takie same."

Nie jest w stanie mnie obrazić półgłówek, który na pytanie - dlaczego nie można maszerować 13 grudnia? - odpowiada niczym dziecko w piaskownicy.

 

@komi

bo ja tak mowie
WYWCZAS63523823 | 13.12.2012 02:37
 
 
        

Spójrz na siebie Wywczas - zobaczysz opóźnionego komunistę, który "skaczyniał" do szpiku kości, bo niczym innym się nie zajmuje, tylko "kaczyniakami".

Nie obraziłem żadnego uczestnika dyskusji pod twoją notką. U siebie zaś, mogę pisać co mi się podoba, także na twój temat. A w przeciwieństwie do ciebie, dopuszczam do dyskusji swoich adwersarzy.

 

Dla tych, którzy - dbając o higienę - nie wchodzą na blog Wywczasa, streszczam dyskusję pod notką "13 grudnia - czyli wszystko takie same."

 

  • A ja pójdę w marszu, bo demokracja w Polsce jest ograniczana.
    KOMI747 | 13.12.2012 02:11
              
  • @komi

    " demokracja w Polsce jest ograniczana."
    ----------------------------------
    Co to znaczy? To tylko puste hasło, slogan!
    N-KA452393 | 13.12.2012 02:18
     
 
 

@n-ka

W roku, który niedługo szczęśliwie minie, Sejm zmienił dwie ustawy, zupełnie podstawowe dla funkcjonowania państwa demokratycznego: prawo do dostępu do informacji publicznej oraz prawo zgromadzeń.

Obydwa prawa zostały ograniczone (jeśli masz jakieś wątpliwości to wyślij mejla do Adama Bodnara z Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka albo do rzecznika jakiejkolwiek organizacji pozarządowej).

Jeżeli ograniczanie dwóch fundamentalnych w demokracji praw nie jest ograniczaniem demokracji, to co nim jest?
KOMI747 | 13.12.2012 02:23
 
 
 
 

@komi

  • mogłbys tym nie zawracac innym glowy 13 grudnia. Zrob to 14 grudnia.
    WYWCZAS63523820 | 13.12.2012 02:29
     
  • @komi

    "Jeżeli ograniczanie dwóch fundamentalnych w demokracji praw nie jest ograniczaniem demokracji, to co nim jest?"
    -----------------------------------------
    Albo nic nie rozumiesz, albo rozumiesz tylko jesteś skaczyniały! Znasz te ustawy? Czytałeś je? Założę się, że nie! Tylko powtarzasz po jakimś pożal się Boże "niepokornym" głupie frazesy. Wejdź sobie na stronę sejmu, odszukaj i przeczytaj te ustawy to podyskutujemy w którym miejscu ograniczone są "prawa demokracji". Te ustawy musiały być zmienione, aby można było skuteczniej bronić oszołomstwa jak im sie zechce lać się nawzajem i wybijać sobie zęby.A co do dostępu do informacji to interes państwa stoi wyżej od interesu dziennikarza. Tym bardziej, że niektórzy dziennikarze nie dorośli do swojej roli!
    N-KA452393 | 13.12.2012 02:49
     
 
komi
O mnie komi

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka